Celine Maatschappelijke Zorg B.V.

Celine zorg is een jonge organisatie die zich met name richt op multiculturele bijzondere doelgroepen. Wij ontlenen onze bestaansreden aan de grote behoefte aan zorg die gericht is op onder andere culturele achtergronden.

Wij richten ons op multiculturele thuiszorg: zorg aan mensen van een niet-Westerse afkomst. Dat is onze kracht. In onze teams werken medewerkers met verschillende culturele achtergrond. Wij begrijpen u en we snappen wat u belangrijk vindt. En wat u wel en niet wilt. We houden rekening met uw geloof, cultuur en gewoonten. Samen bekijken we welke medewerkers het best bij u passen.

Wilt u graag thuiszorg van ons? Dan bekijken we samen welke zorg of ondersteuning u nodig heeft. En op welke tijden. Natuurlijk wilt u niet steeds een andere zorgverlener aan uw bed. Daarom werken we in kleine teams. Onze medewerkers hebben de juiste deskundigheid en ervaring. Ze zijn betrokken en gemotiveerd. U kunt dus vertrouwen op de kwaliteit van onze zorg, volgens de laatste ontwikkelingen.